vrijdag 14 augustus 2015

Het is bijna zo ver!

Hoi allemaal,
Dit is mijn eerste berichtje op mijn blog. Aangezien ik een jaar ga studeren aan Wittenberg University in Springfield, Ohio leek het mij wel leuk dat mensen een beetje kunnen zien waar ik me allemaal mee bezig houd. Ook is het voor mezelf leuk dat ik ook later de verhalen kan teruglezen van mijn grote reis.
Vorig weekend ben ik teruggekomen van twee weken Italiƫ met mijn familie, en deze week stond de voorbereiding van de trip dus op het programma. Maaaar natuurlijk moest er ook afscheid genomen worden van familie en vrienden. Zondagavond een hele gezellige avond met vriendinnen bij mij thuis gehad en daar afscheid van genomen, woensdag kwam de hele familie langs voor een afscheids-bbq in de tuin. Ook een vriendin uit Amsterdam kwam nog even langs maandag om afscheid te nemen. Heel erg leuk allemaal, maar er moest jammer genoeg wel afscheid genomen worden...
Er moest tussen de bedrijven door ook nog een boel geregeld worden deze week, en ook vandaag ben ik nog veel aan het pakken. Druk, druk, druk, het voelt alsof er geen einde aan komt haha!
Morgen begint dan eindelijk mijn American Dream!! Ik vlieg om 10:55 vanaf Schiphol naar Chicago,(een 9 uur durende vlucht) en daar moet ik overstappen en vlieg ik door naar Dayton (halfuurtje rijden vanaf Springfield). We hebben daar een tijdsverschil van 6 uur ten opzichte van Nederland, en ik kom daar dus om 18:10 uur aan (lokale tijd). Met een beetje mazzel word ik daar op het vliegveld opgewacht door mensen van de universiteit. Zij brengen mij naar Wittenberg en helpen met inchecken en het inrichten van mijn kamer. Zondag is het move-in day op de universiteit en komen alle andere athletes en internationals aan op de campus, ik heb dan 's avonds al 2 meetings met het team en dinner, maandag is het paperwork day en dinsdag beginnen dan de eerste hockeytrainingen van pre-season. Wish me luck!
Rechts op deze weblog kun je je eigen e-mailadres achterlaten. Je krijgt dan automatisch mailtjes als ik iets nieuws gepost heb. Je kan hier natuurlijk ook reacties achterlaten, voor mij altijd leuk om te lezen!


Lekkere BBQ
Met oom Marc



VenetiĆ« met mn lief 


2 opmerkingen:

  1. Hey Robin,
    Als je dit leest, ben je al in de USA. We wensen je veel succes met je drukke programma en hopen dat je snel went.
    Veel liefs,
    Roy, Eveline, Iris en Kyan

    BeantwoordenVerwijderen